C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
El passat dimecres 20 de gener es va celebrar una sessió de la Junta de Govern Local a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt on van assistir tots els membres del govern.
Durant la sessió es va arribar als següents acords:
· Donar compte al Ple del decret d’alcaldia , d’abandó del Sr. Cristian Garralaga Alonso del grup polític PSC per passar a ser regidor no adscrit. Aprovat per unanimitat, traslladar aquest punt al Ple per a la seva aprovació.
· Aprovació de la modificació d’assignacions als grups polítics degut a l’abandó del Sr. Cristian Garralaga Alonso. Aprovat per unanimitat, traslladar aquest punt al Ple per a la seva aprovació.
· Aprovació de la modificació de la composició de les comissions informatives degut a l’ abandó del Sr. Cristian Garralaga i creació de la comissió informativa del Reglament Orgànic Municipal (ROM) Aprovat per unanimitat, traslladar aquest punt al Ple per a la seva aprovació.
· Aprovació de l’adjudicació del contracte del servei d’enllumenat públic de Sant Vicenç de Montalt. Aprovat per unanimitat, traslladar aquest punt al Ple per a la seva aprovació.
· Aprovació de l’adjudicació del contracte per al servei de neteja viària. Aprovat per unanimitat, traslladar aquest punt al Ple per a la seva aprovació.
· Llicència d’obres majors núm. 2020/1607, SAREB, per a la finalització de 8 edificacions existents en els carrers Camí del Pedró 58 a 52 i Can Calella 1 a 9 de Sant Vicenç de Montalt. Aprovació per unanimitat.
Durant la sessió també es va aprovar per unanimitat les actes de Junta de Govern Local celebrada el 7 de gener de 2021 i es va donar compte de la relació d'anuncis i edictes oficials publicats des de la darrera sessió.
Tanmateix, no va haver-hi precs ni preguntes.