La qualitat de l'aigua de la platja, de nou excel·lent


Entre el 15 de juny i el 30 de setembre, l’Agència Catalana de l'Aigua (ACA) fa arribar periòdicament a l’Ajuntament els informes sobre la qualitat de l’aigua.

 

Qualitat aigua platja_29_07_2024


L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) ja ens ha fet arribar els resultats de la qualitat de l’aigua obtinguda del control analític realitzat a la platja de Sant Vicenç de Montalt aquest passat dilluns 29 de juliol. Els resultats són òptims, amb una catal·logació d’excel·lent en la forquilla més alta.

Els controls es va realitzar el tram de la platja del passeig Marquès de Casa Riera, 15, i confirmen i garanteixen que l’aigua no presenta cap element contaminant perjudicial per a les persones, seguint els criteris establerts en la Directiva Europea 2006/7/CE.

 Controls periòdics

Les aigües són analitzades de manera periòdica, cada quinze dies, tenint en compte la pròpia naturalesa de les corrents marítimes que poden arrossegar i moure elements contaminants amb certa fluïdesa. És per aquest motiu que es realitzen controls periòdics que actualitzen els resultats, i que es podran consultar en detall a la cartellera de la platja.

 

Analítica aigua platja 29_07_2024

Analítica aigua  platja 29_07_2024

Fitxer: SANT_VICENC_DE_MONTALT_20240729.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 3
Mida: 342.64 kB




Publicat el 02.08.2024
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina