Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt

 
Procés selectiu: Redactor/a-director/a de Ràdio Municipal
Presentació d'instàncies fins al 5 de gener

AVÍS IMPORTANT: En relació als requisits que han de reunir els aspirants a aquest procés selectiu, es fa saber que l´edat requerida (36 anys) és només a títol orientatiu i que cap candidat/a quedarà exclòs/a del procés per no complir aquest requisit, si reuneix els indicats en quant a titulació, formació i experiència. Tampoc serà una circumstància excloent el fet de no tenir carnet de conduir B i vehicle propi. D´aquesta manera es vol obrir la convocatòria a tot el jovent de la vila, independentment de la seva edat o circumstàncies, sempre i quan aporti els coneixements i preparació necessària per desenvolupar la tasca de Redactor/a-director/a de Ràdio Municipal.



AQUÍ trobareu més informació de l'oferta de treball

Vista la necessitat de l´Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, de cobrir la següent plaça en règim de jornada completa i amb un contracte de sis mesos,

REDACTOR/A-DIRECTOR/A DE RÀDIO MUNICIPAL

Es publica la següent convocatòria:

  1. Objecte de les bases:
    És objecte d´aquestes bases regular els sistemes d´accés per a cobrir l´esmentada plaça.

  2. Requisits dels aspirants:
    Per tal de concórrer a aquest procés selectiu, les persones interessades hauran de reunir els següents requisits:

    • Edat a partir de 35 anys.
    • Diplomatura o Llicenciatura en Periodisme i/o en l´àmbit de la comunicació.
    • Experiència en: direcció i/o presentació de programes de ràdio i televisió. Edició, redacció i locució de programes informatius. Producció i realització de continguts.
    • Coneixements de català (es valorarà Nivell C).
    • Es valorarà la capacitat de comunicar,organitzar i treballar en equip
    • Disponibilitat immediata
    • Es requereix carnet de conduir B i vehicle propi.
  3. Presentació d´instàncies:
    Per optar a les proves de selecció cal presentar instància adreçada a l´Il·lm. Sr. Alcalde-President a les oficines de l´Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt (C/St. Antoni,13) de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, a partir del dia 22 de desembre del 2006 fins al 5 de gener 2007.

    Les persones que desitgin formar part del procés selectiu, hauran de presentar per instància l´original i còpia de la següent documentació:

    • Currículum Vitae
    • Còpia compulsada dels mèrits que s´al•leguin i/o aportin.
    • DNI
  4. Procés selectiu:
    El procés selectiu contindrà les següents fases:

    • Fase de valoració curricular.
    • Fase d´entrevista personal. (Caldrà aportar els documents necessaris per justificar els mèrits aportats)
  5. Informació pública i resolució:
    La resolució del procés es farà pública mitjançant publicació al web de l´Ajuntament (www.svmontalt.cat).

Sant Vicenç de Montalt, 22 de desembre 2006.

LLUIS BISBAL I PUJOL
ALCALDE

Publicat el 22.12.2006
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina