Per obrir el Plec de Clàusules íntegre cliqueu AQUÍ
La Junta de Govern Local, en sessió celebrada el dia 3 de novembre de 2005, va aprovar inicialment el Plec de Clàusules Administratives i Tècniques que han de regir la contractació, mitjançant concurs, de la Campanya de sensibilització i coordinació de diferents activitats per fomentar la recollida selectiva de la fracció orgànica a Sant Vicenç de Montalt, mitjançant concurs obert i tramitació ordinària. La qual cosa se sotmet a informació pública pel termini de vint dies naturals a efecte de possibles reclamacions. Cas de no presentar-se´n cap, s´entendrà aprovats definitivament, sense necessitat d´un nou acord.
Simultàniament, declarar obert el concurs públic a què es fa referència, obrint-se un termini de vint-i-dos dies naturals, comptadors des de l´endemà de la darrera publicació de l´anunci, per a la presentació de sol•licituds, i es procedirà en el dia que pertoqui, a la seva obertura:
Entitat adjudicadora
Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt
Objecte del contracte
Adjudicar la Campanya de Sensibilització i coordinació de diferents activitats per fomentar la recollida selectiva de la FORM (fracció orgànica al municipi de Sant Vicenç de Montalt).
Durada de la campanya: 6 mesos, a comptar des de el dia següent al de la formalització del contracte, i es distribuirà en vàries fases, entre les quals ha d´haver 2 mesos com a mínim d´informació ciutadana i la resta de sensibilització i avaluació de la campanya.
Tramitació, procediment i forma d´adjudicació
ramitació: Ordinària.
Procediment: Obert.
Forma: Concurs públic.
El tipus de licitació serà de 20.000 EUROS, IVA inclòs, millorable a al baixa.
Garanties
Els licitadors dipositaran una garantia provisional de 1.000 euros.
L´adjudicatari dipositarà una garantia definitiva de 2.000 euros, en el termini previst en la clàusula 15, si bé es podrà retirar.
Obtenció de documentació i informació i lloc de presentació de les proposicions:
Entitat: Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt
Domicili: C/ Sant Antoni, 13
Localitat i codi postal: 08394 Sant Vicenç de Montalt
Telèfon: 93.791.05.11
Telefax: 93.791.29.61
Les proposicions per optar al concurs es presentaran al registre de l´Ajuntament, durant el termini de 22 dies naturals (si l´últim dia de la presentació de proposicions és dissabte o festiu el termini es prorrogarà fins el següent dia hàbil) a partir de la darrera publicació del corresponent anunci en el Butlletí Oficial de la provincia.
Documentació a presentar: la fixada a la clàusula 11a del Plec de Clàusules Administratives i Tècniques Particulars.
Obertura de les ofertes
El segon divendres hàbil al que finalitza el període de presentació de proposicions o, si aquest és festiu, el primer dia hàbil següent, es constituirà la Mesa de contractació, presidida pel President de la Corporació o Regidor en qui delegui i els vocals designats per l´Alcalde, entre els que es trobaran un representant de cada grup municipal, actuarà de secretari de la Mesa de la Corporació, el Secretari - Interventor de l´Ajuntament.
Criteris per a l´adjudicació del concurs:
Són els que es detallen a l´annex I del Plec de Clàusules Administratives i Tècniques Particulars.
Despesa de l´anunci
L´anunci del resum del concurs es publicarà en el BOP, essent a càrrec de l´adjudicatari totes les despeses derivades dels esmentats anuncis inclòs els anuncis de rectificació, fins a un màxim de 850 €.
Pàgina web on figura l´informació relativa a la convocatòria
www.svmontalt.net