C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Sota el lema Vine i capbussa-t´hi, Sant Vicenç celebrarà la Festa Major d´Estiu entre el 13 i el 15 d´agost, coincidint amb la festivitat de la Mare de Déu de l´Assumpció. El correfoc, les sardanes, els balls populars, el bany de nit, les havaneres a la vora del mar o el castell de focs d´artifici són algunes de les moltes activitats preparades per celebrar aquesta festa grossa. L´Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, mitjançant la Regidoria de Cultura, ha treballat per organitzar un programa amb un ampli ventall de propostes que volen satisfer els gustos i els interessos de tota la població.
Tot i que la majoria d´actes es concentren entre el 13 i el 15 d´agost, ja des del dia 11 es podrà gaudir de diverses propostes, dirigides al públic familiar, com la sessió de Contes en pijama, el Cinema a la fresca o la Bibliogimcana de La Muntala, que se celebrarà el dia 12. Al programa, no hi falten els actes més tradicionals, com l´Ofici religiós i l´actuació de l´Orfeó Parroquial El Delme, el rom cremat que ens prepararan els Amics de la Petanca a l´estil dels vells pescadors o la passejada de gegants, que conviuen amb altres activitats.
Programa de de la Festa Major d´Estiu 2010
Dissabte, dia 14, ens deixarà tres propostes, on el foc i l´aigua prenen tot el protagonisme. Així, l´Av. Toni Sors, nou punt de trobada de l´activitat cultural, festiva i lúdica de Sant Vicenç, acollirà una festa matinal per a tota la família, amb escuma de colors, cançons i balls. Ja a la nit, el foc dels Diables de Caldes ens farà córrer pels carrers i places del poble fins arribar a la piscina, on sota l´ombrel•la dels estels i mig amagats en la foscor de la nit podrem apaivagar les calors del correfoc.
Diumenge, dia 15, la repicada de campanes i la petardada ens anunciaran l´inici d´una jornada llarga i intensa, on hi tindran cabuda l´Ofici, la passejada de gegants, les sardanes, el vermut popular, les havaneres, la cremada de rom, el castell de focs i el segon i darrer ball de Festa Major.
Un concert de guitarra clàssica, a càrrec de Rafael Sala, que se celebrarà el dia 21 a l´Església, tancarà la Festa Major d´Estiu 2010.