C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
En aquest sentit, i per tal d´assegurar que tots els santvicentins i santvicentines puguin rebre el nou senyal televisiu a partir del proper 30 de juny, la Generalitat de Catalunya s´ha compromès amb l'Ajuntament a instal·lar una antena omnidireccional al Turó de Balís. Per la seva banda, el Consorci Digital Mataró-Maresme, representat a la xerrada pel seu director-gerent, Jordi Marín, en previsió que l´actuació de la Generalitat pugui allargar-se en el temps, ubicarà provisionalment al Turó del Balís una antena mòbil mentre no s'instal·li la definitiva, tot i que arribat el cas la intervenció del Consorci no es podrà dur a terme abans del 15 de juliol.
L´enginyer també va destacar que Sant Vicenç té totes les seves antenes en direcció a l´emissor de Montcabrer però, per distància i sobretot orografia, en molts casos aquest centre no és del tot adequat, doncs dóna una cobertura insuficient i obliga a instal•lar antenes de gran alçada. D´altra banda, a pocs quilòmetres i amb visió directe de bona part de la població, hi ha el centre emissor de Caldes que ofereix una cobertura àmplia i uniforme del municipi. Així, va apuntar com a possible solució als punts de deficiència de cobertura seria el canvi d´orientació de les antenes cap al centre emissor de Caldes.
Si la vostra antena encara no està preparada per rebre la TDT o si rebeu la senyal amb deficiències, us recomanem que sol·liciteu els serveis d´un instal·lador registrat pe la Generalitat de Catalunya, qui orientarà l´antena cap al centre emissor i col·locarà els amplificadors, sobretot si teniu antena col•lectiva. Si després de l´apagada analògica, prevista per al 30 de juny, seguiu sense veure la TDT, us preguem que ens ho feu saber, mitjançant un correu electrònic a comunicacio
Per a qualsevol consulta o informació sobre la TDT, es pot trucar al 901 2010 04 o entrar al web estatal d'adaptació a la TDT www.televisiondigital.es
La Generalitat de Catalunya també té activa una web que pot donar resposta a molts dels vostres dubtes sobre l´apagada analògica.