Una conferència sobre cultura popular per homenatjar a Joan Amades
Dilluns, 20 d'abril a les 7 de la tarda al Centre Cívic El Gorg
Gegants de Sant Vicenç


La Colla de Geganters de Sant Vicenç de Montalt ha programat per al proper dilluns, dia 20 d´abril a les 7 de la tarda, una conferència que porta per títol “ Preservació i trencaments: folklore i costums populars a la Catalunya de la postguerra”. La xerrada, a càrrec de l´historiador, Miquel Ruiz Carrillo, i l´especialista en Cultura Popular, Amadeu Carbó, es durà a terme al Centre Cívic El Gorg i s´engloba en la sèrie d´actes que al llarg d´aquest 2009 té previst organitzar la colla santvicentina amb motiu de la seva adhesió a l´Any Amades.

L'Associació Cultural Joan Amades aprofitant l'efemèride del cinquantenari de la mort de Joan Amades i Gelats (Barcelona 1890-1959) ha impulsat la celebració d'un any homenatge amb l'objectiu de donar a conèixer l´obra del folklorista mes prolífic, tant per materials recercats, continguts i obra escrita i reivindicar-lo, també, com una de les figures cabdals del panorama cultural català.

La Colla de Geganters de Sant Vicenç de Montalt es va fer ressò de la crida efectuada per l´Associació Cultural Joan Amades, adherint-se a la commemoració mitjançant l´organització d´actes culturals i donant a conèixer l´anagrama de l´Any Amades en el material publicitari que la colla editi al llarg d´aquest any per difondre les seves activitats. Anagrama que també duran els Gegants de la colla a la solapa.

Publicat el 13.04.2009
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina