Sant Vicenç celebra la primera jornada de cultura tradicional catalana a l'entorn del nucli històric
Diumenge 30 de març, a partir de les 11 del matí


La 1a Diada de cultura tradicional clourà amb un dinar popular. Els tiquets es
podran comprar fins al 26 de març per Internet al preu de 15 euros.


L’entorn del nucli històric acollirà diumenge 30 de març, la 1a Diada de cultura tradicional catalana. Serà a partir de les 11 del matí. L’esdeveniment està organitzat per la Regidoria de Cultura, Festes i Tradicions de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt.

La jornada comptarà amb la Cobla Ciutat de Manresa, l'Esbart Manresà de Dansaires, els Capgrossos de Mataró, la Colla Gegantera de Sant Vicenç i el grup de Grallers Josep Bonamusa.   

També se celebrarà un dinar popular a base de calçots i botifarra, pa amb tomàquet i beguda. Els tiquets al preu de 15 euros es poden adquirir per Internet i a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (Pagament amb targeta de crèdit o dèbit) en dos torns, prioritzant el torn destinat a persones empadronades al municipi amb l’objectiu que cap santvicentí quedi fora de la celebració. 

 Venda de tiquets

  • Dimecres, 19 de març (persones empadronades): OAC Centre (C/ Sant Antoni, 13) i OAC Litoral (Edifici Sorli Sport)

  • Del 20 al 26 de març (obert a tothom):

  • Màxim: 8 tiquets per persona

  • Preu: 15 euros

Les places són limitades, per tant us recomanem que no deixeu per l’últim moment la compra dels tiquets ja que us en podríeu quedar sense.


Diada cultura tradicional





Publicat el 11.03.2025
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina