X
Informació pública - Avanç del POUM
Botó que mostra/amaga menú superior
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies - Actualitat
Tornen les Sardanes a la plaça!

Sardanes a la plaça


La proposta 'Sardanes a la plaça' va veure la llum l'any passat a partir d’una iniciativa de l’Àrea de Cultura, Festes i Tradicions de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, i aquest 2025 torna per a consolidar-se com una de les cites ineludibles dels migdies dels últims diumenges de mes, en un escenari emblemàtic com és la plaça del Poble.

El cicle, que inclou vuit ballades, començarà el diumenge 23 de febrer amb la cobla la Principal de Banyoles. La següent ballada de sardanes tindrà lloc el 30 de març i anirà a càrrec de la cobla Ciutat de Manresa.

El calendari segueix el 27 d'abril amb la cobla Maricel; el 25 de maig repeteix la cobla Ciutat de Manresa; la Principal de Banyoles ens tornarà a visitar el 29 de juny, el 20 de juliol i el 26 d'octubre i tancarem l'edició d'enguany del cicle amb la cobla Xaloc el 30 de novembre.

A més, tindrem les tradicionals ballades de sardanes de la Festa Major d’Estiu, el 15 d’agost a la plaça del Poble, i de la Diada Nacional de Catalunya, l’11 de setembre al c/ Xaloc.


Cicle sardanes 2025

OAC DE L'AJUNTAMENT
Publicat el 04.02.2025
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

^