C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
QuÈ fem?
Atenem les consultes de les persones consumidores, tant en l'adquisició d'un producte com en la prestació d'un servei, informant, orientant i assessorant sobre els seus drets i deures i les diferents formes d'exercir-los.
Ajudem en la tramitació i seguiment de les reclamacions, queixes i denúncies que vulguin presentar els veïns i veïnes, i que puguin sorgir com a conseqüència d'una relació de consum:
Fomentem la derivació a arbitratge de consum com a via de solució de conflictes alternativa a la via judicial, per aquelles empreses o establiments adherits al sistema arbitral o que es vulguin sotmetre voluntàriament.
Com presentar una reclamació?
Dirigir-nos prèviament a l'empresa per qualsevol canal d'atenció al client de que disposi, i que ens permeti deixar constància dels motius de la nostra reclamació.
Mitjans:
Quan adreçar-se a l'OMIC?
Si en el termini de 30 dies no s'ha rebut resposta o bé aquesta no ha estat conforme.
Quins temes es poden tractar?
Qualsevol tema en matèria de consum que no hagi estat sotmès a la via judicial i no hagi transcorregut més d'1 any des de l'inici o coneixement dels fets.
Exemples dels temes que s'hi tracten:
Responsable polític
Mati Pérez
perezsm
Responsable tècnica
Montse Villagrasa
mvillagrasa
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)
Tel.: 93 791 05 11
Correu electrònic:
consum
Horari:
De 10.00 a 13.00 h
ENLLAÇOS D'INTERÈS
Agència Catalana del Consum Institut Nacional de Consum Portal del client bancari Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions Agencia Española de Seguridad Aérea Oficina Usuaris de telecomunicacions
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt