C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Segons dades facilitades per Bankia a l'Agència Catalana de Consum els municipis maresmencs amb més persones afectades són Mataró (3.694), Argentona (366), Arenys de Mar (331), Canet de Mar (325), Vilassar de Dalt (286), Palafolls (259), Arenys de Munt (256) i Malgrat de Mar (201).
El Consell Comarcal ha posat en marxa un dispositiu especial per atendre els afectats per preferents i/o obligacions subordinades de Bankia (antiga Caixa Laietana) que vulguin iniciar el procediment de l'arbitratge. La data límit per sol·licitar acollir-se a aquesta via finalitza el 30 de juny (ampliat el termini fins al 15 de juliol).
Per tal d'ajudar i assessorar els afectats amb la tramitació, l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) i les oficines municipals (OMIC) intensificaran l'atenció als afectats.
Les persones que necessitin assessorament es poden adreçar a les oficines municipals d'informació al consumidor (veieu les OMIC que hi ha al Maresme clicant aquí) o a la comarcal, en el cas d'aquells ciutadans que viuen en un municipi que no disposi de servei d'atenció al consumidor.
Tenint en compte la limitació temporal per acollir-se a l'arbitratge, l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor combinarà l'atenció personal amb sessions explicatives grupals. Les sessions col·lectives s'han programat per:
Les persones interessades a rebre assessorament han de demanar cita prèvia emplenant el formulari que surt al web: www.ccmaresme.cat/consum o per telèfon: 93 741 16 18 (OCIC) // 93 741 16 16 (Centraleta Consell Comarcal). En funció de la tipologia del seu cas, serà atesa de manera personalitzada o serà derivada cap a una sessió grupal.
Podeu veure més informació, clicant aquí